Az IT problémák gyakran hátráltatják vállalkozását?
A technológia sokféle módon képes támogatni egy mai modern munkahely működését. Azonban, ha valami nem úgy működik, mint ahogyan kellene annak jelentős hatása van a termelékenységre a növekedésre, valamint az ügyfél elégedettségre. Az alábbiakban összefoglaljuk IT Support csapatunk működésének néhány sarokpontját melyekből fakadó előnyökre minden partnerünk számíthat.
Proaktív megközelítés
- Monitorozzuk a rendszereket, így észlelni tudjuk a problémát még azok felbukkanása előtt.
- A frissítések és a javítócsomagok telepítését proaktívan végezzük a háttérben anélkül, hogy ezzel zavarnánk az ügymenetet.
- Rendszeresen analizáljuk a trendeket az ismétlődő hibák felderítésének érdekében.
- Világos és tömör jelentéseket készítünk, amelyek rendszeresen tájékoztatják Önt az elvégzett munkáról.
Gyorsan bevethető rendszermérnökök
Amennyiben sürgős megoldást igénylő IT problémája van kollégáink akár 10 percen belül elérhetőek munkaidőben.
Mérnökeinket kisebb csapatokra osztjuk és minden ügyfelünk dedikált felelősöket kap. Ezzel biztosítjuk azt, hogy a felhasználók mindig tudni fogják kihez forduljanak, kik azok a VAR-os szakemberek, akik beható ismeretekre tettek szert a rendszerek működését illetően. Ez a személyes kapcsolat a kulcsa a problémák hatékony orvoslásának.
Ügyfél elégedettség
Minden évben felkérjük partnereinket, hogy részletesen értékeljék közreműködésünket. Ügyfeleink visszajelzései rendkívül értékesek számunkra, bármely negatív visszajelzésre azonnal reagálunk a management team aktív részvételével.
Szakmai felkészültség
Minden mérnökünk rendszeresen vesz részt képzéseken, a csapat tagjai által megszerzett képesítések minden évben megújulnak.
Az egyik alapvető célunk, hogy "minden nap tanuljunk valami újat". Oktató jellegű belsős foglalkozásokat tartunk, ahol több mérnök tanítja az új kollégákat és valós ügyekkel foglalkozó rendszerfelelősök vezetik rá a friss mérnökeinket az összetettebb problémák megoldására.